Ahad, 6 April 2014

OMG! Miley Cyrus Mengandung Anak Luar Nikah?

miley-cyrus-pragnant

Wak J: Di negara orang puteh lahir anak dalam nikah atau luar nikah itu sudah menjadi perkara biasa di sana dan tidak perlu nak dihairankan. Cuma sekarang, yang didakwa mengandung anak luar nikah ini adalah seorang artis popular dengan lagu 'The Climb' selain terkanal dengan kontroversi yang ntah apa-apa.

Di negara kita juga tidak terkecuali berlakunya perkara sebegini dan ia sedang berleluasa sekarang, terutamanya bagi masyarkat cina. Ini bukan andaian, tanggapan atau suka-suka nak buat cerita tapi ia adalah kenyataan. Ramai anak muda cina masa kini hidup bersekedudukan dengan pasangan masing-masing dalam satu rumah hingga mengandungkan anak luar nikah atau dalam bahasa jawanya anak 'bastard'.

Bila didapati pasangan perempuan atau awek disahkan mengandung, barulah mereka ini terhegeh-hegeh pergi ke pejabat pendaftaran negara untuk mendaftarkan perkahwainan mereka. Setahu wak dalam adat tradisi mereka tidak ada mengajar tentang benda tidak baik ini. Mungkin anak-anak muda bangsa Cini sudah terikiut-ikut dengan gaya hidup di barat yang menjadikan amalan seks bebas sebagai gaya hidup mereka.

PENYANYI kontroversi Miley Cyrus didakwa sudah hamil. Namun keadaan menjadi lebih teruk apabila penyanyi lagu Wrecking Ball itu tidak tahu siapakah bapa kepada bayi yang dikandungnya itu.

Menurut laporan majalah Life Style edisi April 2014, salah satu sumber yang rapat dengan Miley berkata penyanyi itu hamil tanpa dirancang akibat kehidupannya yang semakin liar.

Laporan Life Style berhubung dakwaan kehamilan Miley.

Sumber itu menambah, hampir setiap malam Miley bersama dengan lelaki yang berlainan dan tanpa disedari dia pula hamil.

Tidak lama selepas berita itu dikeluarkan, jurucakap Miley menafikan dakwaan tersebut dan mengatakan ia hanyalah berita yang direka-reka.

"Tidak ada yang benar dalam laporan (Life Style) itu," katanya ringkas.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan