Sabtu, 26 April 2014

Petua Debra Messing Turun Berat Badan Dengan Pantas

debra-messing-hot

Wak J: Wow! Sungguh memberansangkan. Kaum hawa patut cuba petua ini untuk menrunkan berat badan dengan cepat dan berkesan agar kekal gebu.
 
AKTRES Debra Messing dilihat begitu berbeza dan lebih langsing sejak akhir-akihr ini. Rupa-rupanya wanita itu sudah berjaya menurunkan berat badannya sehingga sembilan kilogram.

Menurut laporan E! Online, pelakon berusia 45 tahun ini mengakui telah mengubah gaya pemakanannya agar menjadi lebih sihat dan bangga dengan bentuk tubuh badannya sekarang.

 “Saya berjaya menurunkan sembilan kilogram berat badan. Tetapi itu bukan tujuan saya dalam melakukan perubahan ini.

“Saya berubah kerana mudah cepat penat. Dahulu saya hanya memikirkan masalah susahnya jadi ibu tunggal, tetapi kini saya lebih positif dengan diri,” katanya.

Debra berkata, dia memulakan harinya dengan segelas jus buah yang dicampur dengan sayuran seperti bayam, timun dan kubis.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan